sobota, 16 marca 2013

Wyznanie ( Minwoo - Boyfriend )





Twój przyjaciel poprosił cię żebyś się z nim dziś spotkała. Dawno go nie widziałaś, ponieważ był zajęty promocją nowego albumu. Teraz spacerowaliście po parku niedaleko waszych domów. Byłaś szczęśliwa, że w końcu możesz z nim spędzić trochę czasu. Opowiadałaś mu co robiłaś podczas jego nieobecności, a chłopak opowiadał o członkach zespołu, o tym jak nagrywali nowy teledysk i różnych wpadkach z tym związanych. Przechodząc obok placu zabaw, na którym w dzieciństwie się bawiliście, Minwoo zatrzymał się patrząc wzrokiem pełnym wspomnień. Nagle złapał cię za rękę i zaczął ciągnąć w stronę placu.
- Chodź! Chodź! – krzyknął biegnąc przez trawę.
- Minwoo! Nie jesteśmy już dziećmi. – krzyknęłaś.
- Nie przesadzaj. – zaśmiał się puszczając twoją rękę i zajmując swoją ulubioną huśtawkę.
Przez chwilę patrzyłaś z rozbawieniem, po czym usiadłaś na drugiej huśtawce. Powoli zaczęłaś odpychać się nogami, wolno kołysząc.  Chłopak patrzył się w niebo uśmiechając się jak głupi do sera. Spojrzałaś na niego i też się uśmiechnęłaś. Minwoo przeniósł wzrok z nieba na ciebie, a jego uśmiech jeszcze bardziej się poszerzył.
- _____! – słodko zawołał twoje imię.
- Co? – nie mogąc powstrzymać jeszcze większego uśmiechu, ponieważ lubiłaś jego ayego.
Minwoo chwycił się za rękę schodząc z huśtawki. Nachylił się do ciebie z przodu kołysząc twoją huśtawkę na łańcuchy.
- Minwoo?
Chłopak zatrzymał się.
- _____... Muszę ci coś powiedzieć. – powiedział a jego ręce zjechały niżej po łańcuchu.
- Śmiało. – uśmiechnęłaś się chociaż byłaś lekko podenerwowana jego bliskością.
- Lubisz mnie?
- Oczywiście!
- Więc będziesz moją dziewczyną?!
- He?! – wyszczerzyłaś oczy.
- Czyli jednak mnie nie lubisz. – powiedział smutno.
- Lubię cię! Ale…
- Ale mnie nie kochasz. – dokończył za ciebie puszczając łańcuch huśtawki i odwracając się tyłem.
- Minwoo… To nie tak…
- A jak?! – krzyknął odwracając się w twoją stronę ze łzami w oczach.
- Minwoo… - wstałaś z huśtawki podchodząc do niego.
- W porządku _____. – spojrzał na ciebie smutno – Ja wszystko rozumiem. – łzy zaczęły spływać mu po policzkach. Podniosłaś dłoń wycierając mu je.
- Minwoo… - powiedziałaś znowu i przytuliłaś się do niego – To nie tak że cię nie kocham, ale ty nawet nie dasz mi dojść do słowa.
- Więc kochasz mnie? – spytał odsuwając się od ciebie.
Skinęłaś głową.
- I zostaniesz moją dziewczyną?
Znowu skinęłaś. Twarz Minwoo rozjaśniała. Przyciągnął cię do siebie. Po chwili nachylił się, a wasze usta połączyły się w pocałunku. Kilka razy zamrugałaś, ponieważ nie spodziewałaś się takiej śmiałości po swoim przyjacielu, a raczej już chłopaku, po czym odwzajemniłaś jego pocałunek. 

Scenariusz na życzenie ^^

~Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz