niedziela, 3 marca 2013

Karaoke ( Minhyuk - BTOB )





Razem z koleżanką postanowiłyście pójść do baru karaoke zaraz po szkole.
* W barze karaoke*
- Jak to nie ma wolnych pokoi? – zapytała twoja koleżanka.
- Przykro mi właśnie przed chwilą ten chłopak zarezerwował ostatni.
- Oh doprawdy! – westchnęłaś i miałaś już iść do wyjścia, ale wpadłaś na kogoś. – Przepraszam.
Chłopak tylko skinął głową i podszedł do kasy wraz z innym chłopakiem.
- Miałem rezerwację na dwie osoby.
- Ah tak. – powiedział kasjer i padał mu kluczyk.
- Przecież mówił że już nie ma pokoi. Co za… - powiedziała twoja koleżanka i pociągnęła cię w stronę wyjścia, ale ktoś złapał cię za drugą rękę.
- He? – odwróciłaś się zaskoczona.
- Jeżeli tak bardzo zależy wam na pokoju ja i mój kolego możemy wam ustąpić.
- Nie ma takiej potrzeby odezwała się za ciebie koleżanka.
- Więc możecie do nas dołączyć to nie sprawi nam problemu.
- Im więcej tym lepiej. – dodał drugi chłopak.
- Nie dzięki. – powiedziała znowu twoja koleżanka, a ty cały czas wpatrywałaś się w dwóch chłopców przed tobą.
- Czy wy…? Kogoś mi przypominacie… - odezwałaś się w końcu.
- Oh czyli nasz znasz? Jestem Minhyuk a to Ilhoon z Btob.. – uśmiechnął się.
- Ah więc dlatego was kojarzę! – krzyknęłaś a twoja koleżanka spojrzała zaskoczona.
- Jakby się przyjrzeć to widać podobieństwo odparła beznamiętnie. – Mimo to podziękujemy za propozycję. Przyjdziemy innym razem.
- W porządku. A mogę poznać wasze imiona?
- _____. A to _____. – wskazałaś na koleżankę.
- _____. – wypowiedział twoje imię. – Miło było was poznać. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy. – spojrzał na ciebie wymownie po czym złapał cię za rękę dając ci cos do niej.
- Więc my już pójdziemy. – dodał po chwili.
Rozłożyłaś rękę i zobaczyłaś karteczkę.
„ To mój nr xxx xxx xxx. Mam nadzieję że napiszesz do mnie _____ ^^ „
Tylko kiedy on zdążył to napisać? – pomyślałaś i obie z koleżanką opuściłyście bar karaoke.

Scenariusz na życzenie ^^

~Angel

3 komentarze:

  1. to jest świetne! Chciałabym umieć tak pisać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!
    Chciałabym bardzo, bardzo scenariusz z Kiseop;em z U-Kiss ^^""

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za scenariusz <3 :*

    OdpowiedzUsuń