wtorek, 5 marca 2013

Jesteś piękna ( Kevin - UKISS )





Twoja koleżanka była wielką fanką U-KISS i postanowiła zabrać cię na ich koncert. Po koncercie odbyło się rozdawanie autografów. Jako jedyna nie miałaś żadnej płyty do podpisania więc poprosiłaś koleżankę ( która miała ich aż trzy) żeby jedną ci pożyczyła. Teraz stałaś właśnie w kolejce czekając na następną osobę.
- Znasz koreański? – zapytał jeden z nich po angielsku – o ile się nie mylisz Eli.
Kiwnęłaś głową.
- Super! – powiedział i wziął płytę do podpisania.
Teraz przyszła kolej na Kevina, którego polubiłaś najbardziej z całego zespołu.
- Cześć. – powiedział wesoło – Mieszkasz w Korei?
- Nie. Jestem z Polski. – odpowiedziałaś.
- Oh Polska! Zawsze chciałem tam pojechać.
Powiedział i wziął od ciebie płytę.
- Słyszałem że Polki są bardzo ładne, ale wcześniej nie miałem okazji żadnej spotkać. Ale serio! Trzeba przyznać że plotki były prawdziwe! Jesteś naprawdę piękna! – powiedział i uśmiechnął się, a ty się zarumieniłaś. – Mogę poznać twoje imię?
- _____.
- Oh jak ślicznie! Dobra masz.- powiedział podając ci płytę.
- Dziękuję. – zabrałaś płytę i lekko się ukłoniłaś. Idąc w stronę następnej osoby z zespołu spojrzałaś na płytę.
„ Mam nadzieję że jeszcze się spotkamy.
Jesteś naprawdę piękna _____!
Zadzwoń xxx xxx xxx.”
Odwróciłaś się do niego, a on pokazał ci palcami żebyś do niego zadzwoniła. Niepewnie kiwnęłaś głową i poszłaś dalej.

Scenariusz na życzenie ^^

~Angel

3 komentarze:

  1. Urocze! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kevin taki odważny? Nie pomyślałabym xD Ale fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj jeszcze coś takiego o u-kiss i do tego z rozdziałami. PLISS, zakochałam się ;*

    OdpowiedzUsuń