piątek, 8 marca 2013

Twoja scena ( Lee Minho )





Dziś miała zostać nagrana kluczowa scena pocałunku głównych bohaterów, których graliście ty i Lee Minho.
- Denerwujesz się? To twoja pierwsza scena pocałunku. – powiedział Minho kiedy szykowaliście się do sceny.
- Dzięki, że mi przypomniałaś. – powiedziałaś i spojrzałaś w dół zasłaniając twarz.
- Ej! Nie musisz się martwić. Ja jestem w tym doświadczony. – uśmiechnął się diabelsko.
Popatrzyłaś na niego i posłałaś mu krzywy uśmiech.
- Tak dziękuję za pocieszenie.
- Jak chcesz możemy poćwiczyć teraz.
Minho podszedł do ciebie bliżej i położył rękę na twoim policzku.
- Nie dzięki. – odwróciłaś się w drugą stronę. Chłopak znów się uśmiechnął.
- Ah taka nieśmiała! – zawołał słodko.
- Niby kto jest nieśmiały?
- Oh a teraz się wkurzyłaś! Jak słodko!
- Nie jestem ani nieśmiała ani wkurzona.
Minho lekko uniósł brwi.
- Więc dlaczego nie chcesz przećwiczyć tak ważnej sceny?
- Bo nie widzę takiej potrzeby. – odpowiedziałaś chłodno.
- Więc wolisz ćwiczyć przy wszystkich?
- Kto powiedział, że będę ćwiczyć. Od razu mi się uda. – odpowiedziałaś pewnie.
- Raczej nam. – poprawił cię – Więc skoro się boisz…
- Nie boję się! – przerwałaś mu.
- Więc mnie pocałuj! – patrzył ci prosto w oczy powoli podchodząc do ciebie. Dzieliło was tylko kilka centymetrów.
- Świetnie! – odparłaś wkurzona.
Stanęłaś na palcach i pocałowałaś go w usta.
- Zadowolony? – powiedziałaś i chciałaś znowu stanąć na całych stopach, ale Minho przyciągnął cię do siebie.
- Nie. Jeszcze nie. – powiedział i przyciągnął cię jeszcze bliżej. Po chwili zaczął cię całować, a ty sama nie wiesz dlaczego poddałaś się jego pocałunkom. Zaczęłaś powoli tonąć w jego objęciach i dotyku jego ust.
- Tak o wiele lepiej. – oderwał się od twoich ust.
Chciałaś przyciągnąć go z powrotem, ale zorientowałaś się co właśnie zrobiłaś. Zaczerwieniłaś się i szybko go odepchnęłaś.
- Super. – powiedziałaś próbując być oschła, po czym odwróciłaś się w przeciwnym kierunku i zaczęłaś iść.
Tylko dlaczego twoje serce biło tak szybko? Na dodatek zaraz będziecie musieli powtórzyć tą scenę przed wszystkimi…

Scenariusz na życzenie ^^

~Angel

3 komentarze:

  1. O matko! To jest świetne. Uwielbiam Minho. Jak to czytalam to mi sie skojarzyla piosenka Dary- Kiss i ten teledysk... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Umarłam *,* A mogłabym poprosić o słodki scenariusz z Kiseopem z U-KISS ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to jest... świetne ! *.* Już sama nie wiem jakich słów powinnam użyć ale po przeczytaniu trochę odjęło mi mowę xd I ten koniec : "Na dodatek zaraz będziecie musieli powtórzyć tą scenę przed wszystkimi…" ♥

    OdpowiedzUsuń