czwartek, 4 kwietnia 2013

Przyłapani ( Myungsoo - INFINITE )




- Oppa, dziś macie wolne? - zapytałaś chłopaka, który jak nigdy leżał na kanapie i oglądał TV - Gdzie wszystkich poniosło?
- Nie wiem - powiedział mało zainteresowany - Wszyscy poszli się gdzieś zabawić. Ja nie miałem ochoty.
Usiadłaś koło niego i spojrzałaś ukradkiem, wyglądał na zmęczonego.
- To może ja pójdę, a ty tu sobie odpoczniesz - chciałaś wstać ale L nie pozwolił ci, chwytając cię za rękę.
- Najlepiej odpoczywam przy tobie - spojrzał ci w oczy i uśmiechnął się, a ty zawstydzona spojrzałaś w drugą stronę.
Nie protestowałaś, tylko usiadłaś obok niego. Zapadła niezręczna cisza.
- To może obejrzymy wspólnie film? - zaproponował, ty ciągle byłaś w szoku po jego wyznaniu i tylko kiwnęłaś głową.
Siedzieliście razem i oglądaliście w milczeniu komedię romantyczną. Patrzyłaś na ekran i na niego.
- Dokąd idziesz? - zapytał chłopak, kiedy wstałaś.
- Po coś do picia, zaraz wrócę - powiedziałaś i wyszłaś.
Wróciłaś po 15 minutach i rzuciłaś na stół reklamówkę z napojami.
- Nie sądziłam, że na dworzu może być tak zimno - powiedziałaś i zaczęłaś pocierać ręce.
Chłopak przybliżył się do ciebie i okrył kocem.
- Zaraz będzie ci cieplej - uśmiechnął się, a twoje serce zaczęło bić szybciej.
Pomimo tego, że znaliście się od bardzo dawna, czułaś się niezręcznie będą z nim sam na sam w ciemnym pokoju. Oglądałaś w milczeniu film, a w myślach usprawiedliwiałaś samą siebie. Nagle zorientowałaś, że Myungsoo nie ogląda filmu tylko patrzy na ciebie. Zawstydzona zasłoniłaś się ręką.
- Nie rób tak - szepnęłaś - Oglądaj film.
- Kiedy ja wolę patrzeć na ciebie - powiedział i znienacka pocałował cię w policzek. Otworzyłaś szeroko oczy, twoje serce zaczęło bić jak szalone, a ręce zaczęły ci się pocić.
- Mianhe, nie wiem co we mnie wstąpiło - powiedział smutnym głosem.
- Nie szkodzi - uśmiechnęłaś się nerwowo.
- Ale... - usłyszałaś jak głośno przełyka ślinę - Gdybym mógł to powtórzyć, nie hamowałbym się.
"Nie hamowałbym się" jego słowa dźwięczały ci w głowie. Nagle poczułaś słodki smak jego ust, tym razem odwzajemniłaś pocałunek.
- Bo ja cię kocham ____ - szepnął ci do ucha.
- Ja ciebie też Myungsoo Oppa - powiedziałaś i rzuciłaś się mu na szyję mocno przytulając.
W tej chwili drzwi do domu otworzyły się, a w progu pojawili się inni członkowie INFINITE. Odskoczyliście od siebie jak poparzeni.
- To może my nie będziemy przeszkadzać gołąbeczkom - zażartował SungGyu i zamknął drzwi, wtedy wybuchliście śmiechem. L zbliżył się do ciebie i znów obdarzył czułym pocałunkiem.

Scenariusz na życzenie.
~Dżasta

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepszy ze wszystkich ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym prosić o scenariusz z Yun'em z LUNAFLY? ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Mogła bym poprosić z Dongho (U-KISS) i Seyong (MYNAME)???

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochany Myungsoo ♥ Jestem mega zadowolona ! Świetny scenariusz :3
    Bardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to słodkie *-* Mogłabym poprosić o Kai'a z EXO-K?

    OdpowiedzUsuń