wtorek, 26 lutego 2013

Pierwsza randka ( Luhan - EXO M )






Ty i Luhan jesteście parą od dwóch miesięcy, ale ze względu na jego napięty grafik nie mieliście czasu na randki. W końcu nadarzyła się okazja na waszą pierwszą randkę.
U parku rozrywki:
- Oppa! Chodźmy do nawiedzonego domu! – błagałaś go.
- Ah jinja! Lepiej chodźmy na kolejkę górską. – zaproponował.
- Nie Oppa! Ja chcę do nawiedzonego domu! Proszę!. – złapałaś go za rękę i zrobiłaś maślane oczka.
- Oh dobrze… - zgodził się w końcu, choć widziałaś że zrobił to niechętnie.
Oboje weszliście do nawiedzonego domu trzymając się za rękę.
- Oppa boisz się? – spytałaś jak tylko weszliście do ciemności.
- Oczywiście że nie! – zaprzeczył, ale wiedziałaś że kłamie.
Nagle zza rogu wyszedł pierwszy duch. Luhan złapał cię za rękę mocniej i przyśpieszył kroku. Po kolei  wyskakiwały różne duchy, a za każdym razem Luhan był coraz bardziej zdenerwowany. Na widok ostatniego ducha krzyknął przytulił się do ciebie jak małe dziecko.
- Luhan… Już dobrze. Patrz tu jest wyjście. – powiedziałaś głaszcząc go po głowie.
Chłopak odzyskał zmysły i natychmiast złapał cie za rękę wyprowadzając z nawiedzonego domu.
- Luhan… W porządku? – spytałaś kiedy w końcu się zatrzymał.
- Przepraszam _____ ja… - zaczął, ale mu przerwałaś.
- Za co mnie przepraszasz Oppa? To moja wina, że cię tam zaciągnęłam.
- Ale to moja wina! Broniłaś mnie, a nie ja ciebie! Jestem taki beznadziejny! – unikał twojego wzroku.
- Oppa! – krzyknęłaś tak głośno, że aż podskoczył i  zaskoczony spojrzał na ciebie. – Nie masz prawa tak mówić! To ty zawsze mnie broniłeś, a masz prawo się czegoś bać jak każdy. Np. ja boje się pająków.
Luhan patrzył w szeroko otwartymi oczami.
- Serio boisz się pająków?
- Kosmicznie. – przyznałaś.
- _____ - Ah! Krzyknął i rzucił ci się na szyją. Odwzajemniłaś jego uścisk.
- Chodźmy tam Oppa! Będziesz musiał wygrać to dla mnie! – wskazałaś na wielkiego misia i poszliście kontynuować zabawę.

Scenariusz na życzenie ^^

~Angel

5 komentarzy:

  1. Urocze :3 Zabiło mnie swoją słodkością i teraz biegam po łące z jednorożcami, szukając złota po drugiej stronie tęczy XD
    Scenariusz naprawdę świetny, mam nadzieję, że jeszcze dłuuuugo dla nas popiszecie, bo bardzo mi się podobają ^^

    Widziałam, że macie dużo zamówień, więc Hwaiting~!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne! ^^

    dołączę się do zamówień i bym chciała z Kwangminem z Boyfriend, Hoyą i Yoseobem z b2st ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Padam do kolan i z miłą chęcią zobaczyłabym scenariusz z Yesungiem lub Lee Min Ho (aktora mam na myśli ^^) <3 .

    OdpowiedzUsuń
  4. Omo LuHan to mój wielgachny bias w EXO. Zakochałam się w tym scenariuszu <333
    Mogłabym prosić o scenariusz z Sehunem ? :D

    OdpowiedzUsuń