niedziela, 24 lutego 2013

Nieznajomy (Youngguk - B.A.P)







Wkurzona wracałaś do domu. Musiałaś zostać w szkole dłużej ponieważ klasa wyznaczyła cię do napisania pewnych dokumentów. Było już po 18, zimno i ciemno. Miałaś dość wszystkiego i chciałaś jak najszybciej wrócić do domu. Ale kiedy przechodziłaś tunelem ktoś cię zaczepił.
- Hej skarbie! Chodź z nami na karaoke!
Zignorowałaś ich i szłaś dalej.
- Ej! Czekaj!
Wtedy jeden z ich paczki złapał cię za ramię.
- Nie ignoruj nas. Pójdziesz z nami grzecznie do klubu.
- Nie mam zamiaru.
Próbowałaś się wyrwać ale trzymał cię zbyt mocno.
- Oh! Biedulka nie ma siły.
Wszyscy zaczęli się śmiać. Wkurzyła się jeszcze bardziej i swoją całą negatywną energię wyładowałaś na napastniku. Z całej siły kopnęłaś go w krocze. Puścił cię a wtedy zaczęłaś uciekać. Skręciłaś w prawo ale wtedy wpadłaś na kogoś i upadłaś na ziemie.
- Ała! - krzyknęłaś
- W porządku?
- Ah tak przepraszam
Szybko wstałaś i chciałaś już biec ale chłopak cię zatrzymał.
- Błagam puść mnie.
Powiedziałaś i wtedy usłyszałaś jak banda która cię goniła się zbliża.
- Ah serio! -krzyknęłaś
I właśnie w tym momencie zza rogu wyszli napastnicy. Cofnęłaś się lekko wpadając na chłopaka który cię trzymał.
- Oh więc nasz mała myszka jest w pułapce. - powiedział chłopak którego kopnęłaś.
- A wy to kto?
Powiedział nagle chłopak który cię trzymał.
- Nie twój interes.
Odpowiedział mu inny chłopak z bandy. Wolałaś się nie odzywać więc przez całą ich rozmowę stałaś cicho.
- A właśnie ze moja chciałbym wiedzieć czego chcecie od mojej dziewczyny.
- Twojej dziewczyny?
- Dokładnie- uśmiechnął się - a teraz wybaczcie ale mamy inne plany.
Chłopak złapał cię za rękę i ruszył w stronę wyjścia.
- Nie wiem czy jesteś głupia czy po prostu nie wiesz. Ale to nie jest najlepsze miejsce dla dziewczyn, nie o takiej godzinie -powiedział po wyjściu z tunelu
- Świetnie więc teraz jestem głupia. Weź nic do mnie nie mów i tak mój humor legł w gruzach nic nie zepsuje go już bardziej.
- Po prostu mówię ci żebyś uważała i nie chodziła tu sama o tej godzinie.
- W porządku. I dziękuje za pomoc.
Ukłoniłaś się lekko i ruszyła w stronę domu. Zobaczyłaś jak chłopak idzie za tobą.
- Co ty robisz?
- Odprowadzam cię , mogą cię śledzić.
- Jak na razie jedyną osobą która mnie śledzi jesteś ty!
- Hahaha - zaśmiał się a potem podbiegł aby dorównać ci kroku. - jestem Youngguk a ty?
-____. – podałaś swoje imię
Resztę drogi szliście opowiadając o sobie a na końcu wymieniliście się swoimi numerami.

Scenariusz na życzenie ^^

~Angel

3 komentarze:

  1. :D super ...czemu te scenariusze nie są naprawdę ;c
    dzięki za scenariusz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ukochany bias oj słodko :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj! Jak ja bym chciała aby mi się coś takiego na serio przydarzyło!
    Kochany i męski Bangie!~

    OdpowiedzUsuń