sobota, 11 maja 2013

List w butelce ( Taecyeon - 2PM )




To był wspaniały dzień, bezchmurne niebo lekki ciepły wiatr. Wymarzona pogoda na spacer po plaży, a ponieważ nie było jeszcze sezonu to brzeg morza był pusty. Wyszłaś z domu, podczas drogi podskakiwałaś i gwizdałaś swoją ulubioną piosenkę. W przeciągu 15 minut znalazłaś się na miejscu. Tak jak myślałaś, wo okół ciebie ani jednaj żywej duszy. Zdjęłaś buty i powoli ruszyłaś w stronę morza. Woda była jeszcze zimna, ale nie tak zimna, żeby przeszkodzić ci w chodzeniu na brzegu. Fale delikatnie obijały się o twoje stopy, a ty czułaś się fantastycznie. Powoli szłaś w stronę urwiska. Bardzo lubiłaś to miejsce. Kiedy tam się znalazłaś usiadłaś na piasku, wzięłaś patyk i zaczęłaś coś pisać na nim. Po chwili jednak zobaczyłaś, że coś obija się o kamienie przy brzegu. Wstałaś, by sprawdzić co to, ku twojemu zdziwieniu była to szklana butelka. Wyjęłaś ją z wody i zauważyłaś, że w środku jest kawałek papieru.
- List?! - powiedziałaś zdziwiona.
Widziałaś takie rzeczy, ale tylko na starych filmach romantycznych i zawsze marzyłaś, żeby ktoś ci coś takiego wysłał. Wiedziałaś, że nigdy się coś takiego nie stanie, ale marzenie miałaś piękne. Powoli i ostrożnie otworzyłaś butelkę i wyjęłaś list. Ręce ci się trzęsły,a w głowie miałaś mętlik. Nie wiedziałaś czy powinnaś to czytać, przecież to nie do ciebie. Jednak ciekawość byłaś silniejsza od ciebie.
" Droga Nieznajomo!
Skoro to czytasz to znaczy, że musisz być mi pisana. Może to dziwne, ale wierzę, że tylko osoba o czystym sercu i wyjątkowa mogła znaleźć mój list. Jeśli chcesz się ze mną spotkać to codziennie czekam na ciebie na moście Północno-Zachodnim o godzinie 18. Stoję tam zawsze godzinę, później mnie nie będzie.
Taecyeon."
Treści listu sprawiła, że poczułaś dziwne uczucie w sercu, a oddech miałaś przyspieszony. Spojrzałaś na datę nadania "05.05.2012".
- On nadal czeka? Już upłynął rok. Może zrezygnował? - pomyślałaś.
Spojrzałaś na zegarek, dochodziła godzina 17:30. Nie wiesz dlaczego, ale coś ci podpowiedziało, żeby tam pobiec. Biegłaś tak szybko jak potrafiłaś. Kiedy się tam znalazłaś była godzina 17:50, odetchnęłaś z ulgą i oparłaś się o poręcze. Teraz pozostało czekać na chłopaka, który nadał list. W pewnej chwili poczułaś, że to głupi pomysł i już chciałaś iść kiedy zobaczyłaś swojego przyjaciela. Najwyraźniej na kogoś czekał, bo ciągle zerkał na zegarek.
- Oppa! - zawołałaś go, chłopak odwrócił się i podszedł do ciebie.
- ____, co ty tu robisz? - zapytał.
- Czekam na kogoś, chociaż nie wiem czy ta osoba w ogóle się zjawi - odpowiedziałaś.
- Arraso - powiedział i zaczął się nerwowo rozglądać.
- A ty? Też czekasz na kogoś?
- Tak, ale też nie wiem czy ta osoba się kiedyś zjawi - powiedział smutno.
Wtedy zaczęłaś kojarzyć fakty, chłopak, który wysłał list to twój przyjaciel.
- Chyba wiem na kogo czekasz - rzekłaś po chwili.
- Ta? Ty wiesz, a ja nie - uśmiechnął się nerwowo.
Podrapałaś się po głowie i wyciągnęłaś zza siebie butelkę z listem.
- Czekasz na mnie - szepnęłaś.
- Hę? - zdziwił się, jednak po chwili dostrzegł butelkę, którą trzymasz w ręku - Niemożliwe - wymamrotał.
- A jednak - powiedziałaś i uśmiechnęłaś się do niego.
- Nawet nie wiesz jak się modliłem, żebyś to była ty. Bo wiesz... Ja... Ciebie kocham - wyznał nagle.
- Ja ciebie też Oppa - odpowiedziałaś szybko.
Chłopak zbliżył się do ciebie i obdarzył gorącym pocałunkiem. Kiedy się odsunął, chwycił cię za rękę i razem poszliście w stronę zachodzącego słońca.

Scenariusz na życzenie.
~Dżasta

14 komentarzy:

  1. O, jestem pierwsza. XD
    Scenariusz bardzo mi sie podoba i mam nadzieje, ze zalatwilyscie sprawe z ta oszustka na dobre, bo z niecierpliwoscia czekam na kolejne rozdzialy z B.A.P. ;----;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oszustką jeszcze nic nie wiadomo, ale nie chciałyśmy was zaniedbywać :D

      Usuń
  2. Jeeejku!;3
    Świetny jest ! ^^ czekam na kolejny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo czekam i czekam, ale wiem że warto. :D
    Co do scenariusza...świetny! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie ^^ Również czekam na kolejny :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten scenariusz! Taki słodki :3 mam nadzieje, że szybko dodacie i wanna love lub b.a.p

    OdpowiedzUsuń
  6. codziennie sprawdzałam czy coś dodałyście i niezmiernie się ciesze że jednak piszecie ;3
    Bardzo mi śie podoba ten scenariusz, bosski jest ~

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie ;) czekam na kolejny ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne, genialne, genialne !!! Nic więcej chyba nie wymyślę :) Z niecierpliwościa czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. omo świetne <33 dobrze że wróciłyście *.* czekam na kolejne scenariusze a najbardziej z B.A.P , I wanna love, U-Kiss <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Omomomo! Jakie to słodkie i urocze!~ <3
    Dziękuję, że o nas pamiętacie i dbacie dodając kolejne scenariusze~ ^^
    Także z niecierpliwością czekam na c.d. B.A.P^^ Mam nadzieję, że się uporacie z tm dzieciakiem od oszustwa i niedługo znów bd wszystko w porządku^^
    Życzę weny i wytrwałości!
    Hwaiting~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wstawiłaś 12 rozdział B.A.P :3 Czekam na wasz komentarze jak się podoba :D

      Usuń
  11. Omo! Cudne *.* Ja chce wiecej :) Co do konkursu przygotowywuje 3 one shoty a potem zdecyduje który wybrac xD

    OdpowiedzUsuń