poniedziałek, 6 maja 2013

KONKURS!!!








Chciałam ogłosić KONKURS!!! 


Wyślij opowiadanie swojego autorstwa na azjatyckiecudo@wp.pl 
(może to być opowiadanie, scenariusz, yaoi, fanfick, możecie być w nim wy - cokolwiek wam się podoba jedyne, że muszą być Azjaci) 




Zasady:
1. Czas macie od dziś do końca maja.
2. W tytule wpiszcie "KONKURS", a w wiadomości podajcie Imię i Nazwisko(najlepiej dane z fb lub jakiś nr gg - żebym mogła się skontaktować) , wiek oraz oczywiście wasze opowiadanie( może być w okienku wiadomości, bądź w załączniku)
3. Co do nagrody na razie mam do zaoferowania mangi :
* Neo Arcadia (Tęcza w ciemności) - Akira Norikazu, Tachibana Kaoru
* Beautiful Days - Madarame Hiro
* Carciphona - Shilin Huang
Później osoba, która wygra napisze do mnie którą chce.
Możliwe, że w międzyczasie pojawią się tez inne nagrody ^^
(i tu mam na myśli raczej coś z k-popu) 
4. Dodatkowo opowiadanie, które wygra, pojawi się na naszym blogu :D


Zachęcam do udziału w zabawie ^^

~Angel

P.S. Co do blogowiczki, która kradnie nasze wpisy, to nadal czekamy na jej reakcję. Na razie zero kontaktu z nią. 

22 komentarze:

  1. Spróbuje uruchomić moje szare komórki :D A co do blogowiczki, mam nadzieje, że sprawa szybko się rozwiąże. W takim momeńcie przerwać opowiadanie z B.A.P to skandal! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIĘ CO DO OPOWIADANIA !!!

      Usuń
    2. Zdradzę wam małą tajemnicę, że od weekendu ruszamy na nowo z blogiem :D

      Usuń
    3. a będziesz pisać dalej o B.A.P ?
      bo to mi się naprawde spodobało ,a mój gust jest wybredny . A z tego co widze chcesz ciąg dalszy ;p

      Usuń
  2. Ja bardzo chętnie, ale moje opowiadanie jest w trakcie tworzenia !!! Muszę je skończyć do końca maja ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie ja mam pytanie : Czy jest jakiś limit co do stron w wordzie?
    I bardzo chętnie wzięłabym udział w konkursie. Jak tylko znajdę czas, zacznę pisać.
    Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma limitu. Możesz pisać ile chcesz :D

      Usuń
  4. Ja również z chęcią wezmę udział! <3 Tylko jeszcze musze się zastanowić, czy zrobię scenariusz, czy opowiadanie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. wezmę udział! Mam strasznie mało rzeczy związanych z koreą i japonią (prawie nic ;-;), więc powalcze o nagrodę :) będzie tylko 1 miejsce? Może zrobicie nagrody dla 2 osób, hmm? Byłoby fajniej, kkk ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tylko jedna nagroda. Mam zamiar jeszcze robić w wakacje i wtedy możliwe, że pojawi się więcej miejsc.

      Usuń
  6. Czy moze byc tylko jeden tekst? Czy mozna napisac kilka? Jaki limit?

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha. Mam nadzieję, że będziecie patrzyli na polszczyznę - jak dana osoba pisze, czy zna poprawną pisownię i nie popełnia błędów, ponieważ w tekstach nie liczy się tylko fabuła, ale i zapis :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zwracała na to uwagę jak najbardziej. Jakieś pojedyncze błędy nie mają wielkiego znaczenia, ale jak ktoś będzie popełniać ich dużo to na pewno obniżę punkty (bo robię sobie punktacje, żeby łatwiej było potem wybierać:P)

      Usuń
  8. Chętnie wezmę udział. Fabułę wybraną już mam, teraz tylko wystarczy napisać. Obym się wyrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też biorę udział <33 Mam nadzieje, że uda mi się napisać do końca maja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie ; może być klika rozdziałów np. po 2 strony w wordzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ma być one shot. Jeżeli tak bardzo ci na tym zależy to posklejaj to ładnie - nie musisz przecież dzielić na rozdziały :P

      Usuń
  11. o wezmę udział.
    i mam takie pytanie ,bo sama również prowadzę bloga ze scenariuszami . Czy mogłabym wziąć jeden z nich ,bo na razie nie dam rady pisać. ;p
    A co do opowiadania o B.A.P ... CHCE WIĘCEJ , WIĘCEJ I WIĘCEJ ! ^O^

    OdpowiedzUsuń