niedziela, 30 czerwca 2013

Wyniki konkursy!!!


                                  


Wiem, że z dużym opóźnieniem, za co bardzo przepraszam, ale miałam drobne problemy.
Miałam bardzo trudny wybór i nadal nie jestem do końca przekonana czy dokonałam dobrego wyboru... Wybrałam tą pracę z pośród 5 najlepszych, a ogółem prac przyszło około 30, więc miałam dużo roboty, bo niektóre musiałam czytać po kilka razy.
 Pod uwagę brałam nie tylko fabułę, ale także styl i błędy. Niestety w niektórych pracach było ich nad wyraz dużo, przez co niektórzy stracili swoją szansę na wygraną. Jeżeli chcecie się dowiedzieć mojej opinii na temat waszej pracy, chętnie się nią podzielę, wystarczy napisać na maila ( azjatyckiecudo@wp.pl ), a ja postaram się wam napisać co bym pozmieniała i poprawię wam błędy (sama też oczywiście nie jestem jakimś ekspertem, ale na pewno trochę już wiem, więc chętnie się z wami podzielę, szczególnie z początkującymi ^^)


                                    


Konkurs wygrywa Martyna Chlebda (Uszati) z opowiadaniem Danse Macabre,  które możecie znaleźć tutaj: http://klejnot-jeziora.blogspot.com/2013/05/danse-macabre.html
(Wysłałam maila, więc podaj dane i tytuł wybranej mangi)

SERDECZNIE GRATULUJĘ!!!!


W przyszłości również planuję tego typu konkursy, więc nie traćcie nadziei i dalej próbujcie swoich sił. ^^

P.S. 
Na razie nie przyjmujemy też zamówień na nowe scenariusze. Chcemy skończyć to co mamy oraz kilka innych projektów (np. ja z U-KISS) i wtedy dopiero zaczniemy przyjmować zamówienie. Nie wiem jak Dżasta, ale ja już niebawem wstawię coś nowego, więc czekajcie z cierpliwością. Niedługo też po nadrabiam wszystkie scenariusze. Teraz jestem w trakcie pisania nowego rozdziału "I wanna love", a po nim zaczynam scenariusze ^^




14 komentarzy:

  1. Szczerze... Jestem trochę zawiedziona ... Nie tym, kto wygrał itd. itp. tylko przebiegiem całego konkursu oraz tym, że było tylko jedno miejsce ... Jeżeli nie potraficie organizować konkursów nie bierzcie się za to.
    1. Nie odpowiadaliście na maile, co może wprowadzić w błąd i ludzie mogą myśleć, że nie doszła ich praca.
    2. Nic nie było wiadomo. Nie wiedzieliśmy kiedy ogłoszenie wyników czy CZEGOKOLWIEK innego. ZERO informacji...
    3. Tyle nagród, a tylko jedno miejsce. Zwycięzca i tak wybiera tylko 1 nagrodę (o ile dobrze zrozumiałam) to co szkodzi zrobić dodatkowych miejsc ? zwykle w kursach są przynajmniej 3 pierwsze ...

    (oraz wybaczcie mi to, że piszę z anonima, ale nie mam innej możliwości ... Gdyby się dało skomentowałabym z fb, albo twittera, ale nie ma takiej możliwości, a inne, które można wybrać... nie mam na nich konta ... ksywki też żadnej nie mam, so... )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem o co chodzi z odpowiadaniem na maile, jeżeli ktoś by napisał, że mam napisać czy dotarła to bym to zrobiła, a nikt tego nie zrobił więc nie wiem o co ci chodzi, a nie będę odpowiadać na 30 maili, szczególnie, że przychodzą do mnie nie tylko z konkursu, ale też dotyczące innych rzeczy. Co do daty to nie mogłam podać konkretnej, ponieważ nie wiedziałam kiedy będę w domu. Ja też mam prawo gdzieś wyjechać i przecież przeprosiłam za to już na początku.
      Nagroda jedna, ponieważ na razie nie stać mnie na nic wielkiego i z góry zapowiadałam, że będzie tylko jedno miejsce. Nie podoba się nie trzeba brać udziału.
      Zrobiłam ten konkurs, bo myślałam, że będziecie zadowoleni z tego typu rzeczy, szczególnie, że ja osobiście wolę robić kilka różnych konkursów niż jeden konkretny, aby każdy nie tylko z dziedziny pisarskiej mógł się wykazać, ale jak wam się coś nie podoba, to przecież nikt wam nie każe brać udziału.

      Wybaczcie jeżeli kogoś uraziłam czy coś. Ja też jestem człowiekiem i nie zawsze mogę wszystko ogarnąć sama. Miałam matury, po nich wyjechałam, więc wiecznie mnie nie było, później musiałam ogarnąć wszystko ze studiami i dopiero teraz znalazłam chwilę wolnego.

      Usuń
  2. Nominowałam cię do The Versatile Blogger ^3^
    http://koreanskikisiel.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałyśmy cię do The Versatile Blogger Award :)
    informacje masz tutaj ---> http://kpopdependency.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Versatile Blogger, po szczegóły zapraszam na: http://panienkahoshi-scenariusze.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałyśmy cię do Versatile Blogger. Po więcej informacji zapraszamy na: http://opowiadaniakpop.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! :)
    Nominowałam cię do nagrody The Versatile Blogger. Więcej szczegółów tutaj:
    http://historieokpopie.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do nagrody The Versatile Blogger. Więcej szczegółów na blogu : http://www.asia-scenarios-pl.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey nominowałam cię do The Versatile Blogger.
    Więcej informacji u mnie:
    http://ourloveisreal.wordpress.com/
    ~Keyowa

    OdpowiedzUsuń
  9. można wiedzieć kiedy będzie nowy rozdział z ukiss ? ^^ bardzo długo czekam i nie mogę się doczekać ;( ... ?

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy bedzie jakis nowy scenariusz ?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybaczcie teraz nie mam na to czasu. Jest u mnie rodzina, a potem wyjeżdżam. Teraz staram się dokończyć w wolnych chwilach "I wanna love" ale nie wiem na kiedy będzie gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chcę nic mówić ale tu nic już chyba nie było od czerwca jeśli chodzi o scenariusze. Miałem nadzieje że będzie coś więcej. Regularność. I kreatywność. Czekam i czekam i doczekać się nie mogę. I czytając że co kol wiek będzie tak późno to już mam wrażenie że mam Sobie szukać innej strony ze scenariuszami. Było fajnie. Codziennie coś. Jeśli chodzi o waszych ''Administratorów'' strony jeśli tak to można nazwać. Jest was chyba dwie? Tak? Czemu nie zajmujecie się tym na zmianę? W sumie to tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od września znowu ruszamy pełną parą. Niestety nie mieliśmy czasu ze względu na różne wyjazdy, od września się to ustabilizuje. Tak się złożyło, że akurat żadna z nas nie ma czasu, za co z góry przepraszamy. Obecnie pracuję nad opowiadaniem, a swoje scenariusze mam zamiar skończyć w wrześniu/październiku.

      Usuń